Iedereen kent inmiddels de verhalen dat veel banen verdwijnen door digitalisering en robotisering. Dat geldt niet voor transportplanners. Natuurlijk worden ritplanningssystemen voortdurend verder doorontwikkeld en zal het gehalte aan kunstmatige intelligentie toenemen. Maar transportplanners blijven onmisbaar.

Een goede communicatie om tot de meest optimale planning en een hoge klanttevredenheid te komen, is voor een transportplanner essentieel. Op de vraag van een klant of de zending goed is aangekomen volstaat lang niet altijd alleen een ‘ja’.

De training ๐˜€๐˜‚๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€๐˜ƒ๐—ผ๐—น ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—บ๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฝ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐˜€ is specifiek gericht op communiceren binnen het werkveld van een transportplanner. Hoe zorg je als team voor een optimale dienstverlening aan รกlle opdrachtgevers. Hoe toon je effectief leiderschap en werk je succesvol samen met de chauffeurs? Ook het houden van overzicht op de werkzaamheden, en het omgaan met conflicten en werkdruk komen aan bod. De transportplanner krijgt inzicht in de eigen kwaliteiten en ontwikkelpunten, en leert om resultaatgericht aan de slag te gaan. De trainers gaan hierbij in op lastige situaties uit de praktijk.

Kijk snel voor het volledige programma op

๐Ÿ“ฒย https://lnkd.in/edx3yCza